Press "Enter" to skip to content

Amazon Prime Day – vânzări în creștere cu 6% față de anul trecut

Amazon a organizat anul acesta pe 11 și 12 iulie deja tradiționalul „Black Friday de vară” cum se mai zice prin alte părți, eveniment exclusiv pentru abonații Prime ce aduce „reduceri epice pentru branduri de top”. Iar dacă am văzut acum o lună că Amazon a fost acționat în justiție de către Comisia Federală pentru Comerț pentru inducerea în eroare a abonaților Prime iată că aceștia au totuși și „beneficii” din acest abonament, putând beneficia de deal-uri bune de-a lungul anului.

Deși inflația s-a înscris pe un trend descendend în ultimele luni, cumpărătorii americani au așteptat cele mai bune oferte și reduceri posibile deoarece creșterea ratelor dobânzilor și implicit, a sumelor plătite pentru ipoteci, dar și creșterea prețurilor alimentelor i-au lăsat pe mulți cu sume mai mici disponibile pentru alte achiziții.

Vânzările online din SUA din prima zi a evenimentului au crescut cu 5,96% față de aceeași perioadă a anului trecut, totalizând 6,4 miliarde de dolari, pe măsură ce reducerile mari i-au atras pe clienții dornici de chilipiruri. Din datele Adobe Analytics prezentate ieri cele mai căutate produse au fost electronicele și electrocasnicele, ale căror vânzări au crescut cu 37% față de media zilnicăa a lunii iunie, în timp ce vânzările de jucării au fost în creștere cu 27%. Valoarea medie per comandă a fost de 56,64 de dolari, în creștere de la 53,14 dolari anul trecut.

Se pare că ofertele Amazon au fost bune, așa cum anunța compania în iunie, lăudându-se că vor fi cele mai bune oferte prezentate vreodată în cadrul Prime Day. Conform datelor Numerator, 67% dintre cumpărătorii primei zile au considerat că reducerile au fost mai bune decât cele de anul trecut în timp ce 68% dintre ei au fost satisfăcuți de nivelul discounturilor oferite.

Pentru a atrage câți mai mulți clienți, membrii Prime au primit acces în săptămânile anterioare evenimentului la oferte numai pe bază de invitație pentru anumite produse; totodată, Amazon a încheiat un acord cu site-ul de rezervări de călătorii Priceline pentru ca acesta să ofere reduceri știind apetența consumatorilor americani pentru experiențe față de cheltuielile neesențiale.

Cifrele sunt bune ținând cont că o serie de concurenți direcți ai Amazon organizează și ei evenimente similare în aceste zile: 65% din cumpărătorii de la Prime Day plănuiesc să facă cumpărături la reducerile prevăzute la Walmart, Target sau Best Buy.

Amazon prezintă rezultatele financiare ale trimestrului al doilea pe data de 27 iulie; până atunci vom avea și date despre vânzările Prime Day. Îmi mențin obiectivul de 145 de dolari per acțiune prezentat din analiza precedentă pentru termen scurt, de unde prețul ar putea corecta pe vară în urma creșterii susținute din ultimele luni. Pe termen mediu, 6-8 luni, fără alte evenimente neprevăzute, cotației va continua să crească spre maximul anterior de 175 de dolari.

Articol preluat de pe zonait.ro

Sharing is caring!

Be First to Comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

shares