Review Ring Fit Adventure – Jocul care te ridica din canapea!

Astazi voi vorbi despre un joc ceva mai interesant, pe numele sau, Ring Fit Adventure. Inca de pe vremea lui Nintendo Wii, compania japoneza si-a castigat un renume cand vine vorba de produse care te pun sa faci sport, in timp ce te distrezi. Imi amintesc cu placere cate ore am pierdut in Wii Sports, cu precadere in jocul ala cu tenis pe care il recunoaste oricine.

Ceea ce a facut Nintendo, a fost sa ia reteta de jocuri care te pun pe treaba in viata reala si sa o combine cu un RPG, ceea ce in teorie, ofera jucatorilor si antrenamentele necesare in fiecare zi, cat si un sistem de progresie si o poveste care sa ii motiveze sa lucreze si mai mult.

Cum functioneaza Nintendo Ring Fit Adventure?

Similar cu ce am mai vazut in trecut din partea japonezilor de la Nintendo, acest joc se bazeaza pe accesorii. Este vorba de un asa numit „ring-con” si o bratara pentru picior. Dupa cum spune si numele, ring-con-ul este un cerc facut dintr-un cadru metalic acoperit de cauciuc care are doi bureti folositi pentru a fi manevrat si un locas pentru a plasa unul din joy-con-urile consolei. Bratara pentru picior pe de alta parte, este asemanatoare cu un suport de arma folosit de militari, doar ca in loc de o arma, plasa de sustinere a acestui accesoriu gazduieste, ghici, al doilea joy-con.

Impreuna, aceste doua accesorii constituie punctul de plecare pentru Nintendo Ring Fit Adventure. Va trebui sa treci de la jogging pe loc la aplecari, abdomente, planking si multe alte tehnici din fitness pentru a putea avansa in joc. Chiar daca la inceput nu faci mare lucru si gameplay-ul avanseaza incet, pe parcurs vei incepe sa lucrezi din ce in ce mai multe grupe de muschi si iti vei forma o rutina sanatoasa.

Nintendo Ring Fit Adventure

Cum nu sunt cel mai fit om, iar biroul ar fi putin cam inghesuit pentru un omulet de aproape 2 metri si 100+ kilograme care sa tropaie si sa se intinda, am cerut ajutorul unor persoane mai potrivite pentru acest joc, astfel gemenele lui Dan au devenit micile noastre ajutoare.

Nintendo ramane in continuare, compania cu cel mai vast target de utilizatori

Fie ca esti un gamer inrait care vrea sa se bucure de un joc ceva mai casual, sau un om care nu are vreo treaba cu jocurile dar vrea o experienta noua sau chiar si un copil, ca si in cazul ajutoarelor de astazi, Nintendo reuseste sa creeze experiente potrivite pentru toate felurile de utilizatori, iar Ring Fit Adventure nu este deloc diferit. Jocul are o prezentare foarte prietenoasa, este intuitiv, usor de jucat si reuseste sa captiveze orice categorie de utilizator: de la copiii care se bucura de culorile calde si vesele oferite de joc, pana la adultii care isi reamintesc de perioada pre-pubertana cand distractia se rezuma la o dupa-amiaza in compania unei jucarii.

Nintendo Ring Fit Adventure

Ring Fit Adventure este presarat cu tot felul de activitati, de la puzzle-uri care iti pun putin mintea la treaba, pana la lupte cu adversari care muta sarcinile mai de graba pe corpul tau decat pe spirit. Va trebui sa faci squatting, sa te intinzi si sa pastrezi anumite pozitii in functie de cerintele de pe ecran. Asta ofera un gameplay unic care va fi pe placul multor oameni. Nu doar ca vei capata experienta si vei creste in level pe masura ce joci, dar faptul ca toate exercitiile se transpun intr-un RPG, te va motiva sa revii din ce in ce mai des asupra acestui joc si sa vrei sa avansezi.

Ring Fit Adventure are chiar o componenta narativa…

…care incepe ca un simplu cliseu, insa in combinatie cu stilul de joc reuseste sa ramana captivanta si sa ofere din ce in ce mai mult. Povestea incepe cu protagonistul care elibereaza un demon culturist din ascunzatoarea sa. Acesta din urma este incarcerat in inel, iar tu va trebui sa lupti contra armatei sale de monstrii care vor sa distruga lumea, sau in cazul de fata, sa o faca non-fit?! Partea asta din poveste nu este chiar clara, iar cei care aleg sa intre in lumea jocului, oricum nu vor pune mare accent pe ea. In schimb, este doar o motivatie pentru aventura in care vei porni, indiferent daca scopul este sa scapi de burta, sau sa salvezi lumea 😀

Poti inlocui mersul la sala cu acest joc?

Cu siguranta nu este o idee buna, insa daca esti ca mine si vrei un punct de plecare usor de inteles si niste exercitii care sa nu te solicite mai mult decat este cazul, Ring Fit Adventure este o alegere buna. Te ajuta sa iti intrii in mana si iti deschide apetitul pentru miscare, iar modul in care o face este cu totul inedit.

Cu siguranta, micile noastre ajutoare s-au distrat cu acest joc si inca o data Nintendo Switch se dovedeste a fi cea mai potrivita platforma pentru juniori, fie ca vor sa intre cu pasi mici in lumea gaming-ului, fie ca esti un parinte care vrei sa ii oferi pustiului tau o activitate cat de cat sanatoasa, ferita de violenta si cliseele impuse de industria de gaming.