Press "Enter" to skip to content

Noi clipuri de gameplay din Witchfire, urmaşul spiritual al lui Painkiller

Prin intermediul site-ului oficial al studioului, cei de la The Astronauts au furnizat un nou update referitor la Witchfire, first person shooter-ul dezvăluit acum doi ani, la The Game Awards. Astfel, echipa producătoare a finalizat un nou build (pentru testare internă) al jocului, în care realizatorii au încercat să experimenteze cu mai multe mecanici de joc. Abordare evidentă, dacă aruncaţi o privire la clipurile de gameplay din acest “Internal Demo 2” al jocului Witchfire, pe care le puteţi admira în continuare.

Acţiunea jocului urmează să se desfăşoare în perioada de persecuţie a aşa-ziselor vrăjitoare, ce a pornit în Europa în secolul al XV-lea. Conform producătorilor, în universul Witchfire, spre deosebire de realitatea istorică, vrăjitoarele chiar există, iar jucătorul va intra în pielea unui reprezentant al bisericii însărcinat cu eliminarea acestora.

Witchfire nu va fi un titlu bazat în primul rând pe poveste: deşi vor exista fragmente narative presărate prin niveluri, nu-şi vor face apariţia secvenţe cinematice, “sufletul jocului” aflându-se în altă parte: în gameplay-ul alert, variat, caracteristic originilor sale de shooter old school.

Witchfire este construit cu ajutorul motorului grafic Unreal Engine 4 şi al tehnologiei numită fotogrammetrie, ce permite scanarea mediilor sau obiectelor reale şi introducerea acestora în engine.

Witchfire va fi lansat, cel mai devreme, în cursul anului 2020.

Articol preluat de pe go4it.ro

Sharing is caring!

Be First to Comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

shares