Press "Enter" to skip to content

Disney+ a pierdut 11,7 milioane de abonați în lunile aprilie-iunie

Walt Disney Co. (DIS) a publicat aseară după închiderea ședinței de tranzacționare rezultatele trimestriale – rezultate mixte, oarecum în linie cu așteptările pieței, pe fondul unei frenezii de reducere a costurilor începută odată cu reinstalarea CEO-ului Bob Iger.

Veniturile trimestrului au fost de 22,3 miliarde de dolari, în creștere cu 4% față de aceeași perioadă a anului trecut, dar ușor sub estimările analiștilor, 22,5 miliarde de dolari. Defalcat, divizia Disney Media and Entertainment Distribution a avut un venit de 14 miliarde de dolari, segmentul de parcuri tematice, experiențe și alte produse 8,3 miliarde, divizia Television networks a adus 6,7 miliarde în timp ce businessul direct-to-consumer, inclusiv Disney+ a încasat 5,5 miliarde.

În ceea ce privește contul de profit și pierdere al companiei, Disney a înregistrat o pierdere de 460 de milioane de dolari, reprezentând 25 de cenți per acțiune, pierdere datorată costurilor cu restructurările și deprecierile (mai ales a conținutului eliminat de pe platforma de streaming).

Numărul de abonați la nivel global al Disney+ a scăzut cu 7% la 146,1 milioane; scăderea vine mai ales de pe piața indiană unde compania a pierdut drepturile de a reda meciurile unei ligi de crichet foarte populară.

Cresc prețurile abonamentelor Disney+

Totodată, compania a anunțat o creștere importantă de preț pentru abonamentele Disney+ și Hulu: versiunea fără reclame Disney+ va avea un preț de 13,99 dolari, ceea ce reprezintă o creștere de 27%, respectiv versiunea fără reclame Hulu va crește de la 14,99 dolari în prezent la 17,99 dolari. Versiunea cu reclame va fi disponibilă pe final de an și în Europa în șase țări, urmând ca anul viitor să fie extinsă.

Pe acest segment, Disney a pierdut peste 10 miliarde de dolari de la lansarea serviciului de streaming pe finalul anului 2019, iar măsura creșterii prețurilor abonamentelor este un pas către atingerea profitabilității mult așteptate pe finalul anului viitor. În timpul conferinței cu analiștii, CEO-ul Bob Iger a mai precizat că Disney explorează activ posibilități pentru a restrânge partajarea conturilor pe finalul acestui an.

Cheltuielile companiei cu conținutul platformelor vor scădea la 27 de miliarde de dolari, mai puțin cu 3 miliarde de dolari decât estimările anterioare, în mare măsură datoritei grevei continue a actorilor și scenariștilor de la Hollywood. Pe seama reducerii agresive a costurilor, compania speră și la acordarea unui dividend modest pentru acest an fiscal.

În mod normal, suportul de la 85-86 de dolari ar trebui să țină fără probleme iar acțiunea să reintre pe un trend crescător de aici cu un target de câteva luni de 108-110 dolari per acțiune. Reducerile de costuri, reinstaurarea dividendului, venituri în creștere din zona parcurilor, mai ales în China, toate acestea sunt motive de optimism pentru acțiunea Disney.

Articol preluat de pe zonait.ro

Sharing is caring!

Be First to Comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

shares