Press "Enter" to skip to content

NVIDIA aduce noul DLSS 2.0 care folosește AI și oferă super rezoluție pentru MechWarrior 5: Mercenaries, Control și Unreal Engine 4

Alimentat de RTX Tensor Cores, DLSS 2.0 este o nouă și îmbunătățită rețea neuronală de deep learning care îmbunătățește frame rate-ul și în același timp crează imagini clare și atrăgătoare pentru jocuri. Aceasta oferă loc pentru maximizarea calității setărilor și creșterea rezoluției.

DLSS 2.0 oferă următoarele îmbunătățiri față de varianta originală:

  • Calitate Superiară a Imaginii – DLSS 2.0 oferă o calitate a imaginii comparabilă cu rezoluția nativă în timp ce randează doar între un sfert și o jumătate dintre pixeli. Se folosește de tehnici de tipul temporal feedback petru imagini cu detalii mai clare și stabilitate îmbunătățită de la cadru la cadru.
  • Scalare pe toate tipurile de plăci video RTX și pe toate rezoluțiile – O nouă rețea AI foloseste eficient Tensor Cores pentru a executa de două ori mai repede decât originalul. Acest lucru îmbunătățește frame rate-ul și elimină limitările precedente pe care GPU-urile, setările și rezoluțiile puteau fi activate.
  • O singură rețea pentru toate jocurile – Primul DLSS avea nevoie ca rețeaua AI să fie pregătită pentru fiecare joc nou. DLSS 2.0 se pregătește folosind conținut care nu este specific jocurilor video, livrând o rețea generalizată care funcționează pentru toate jocurile. Acest lucru înseamnă o integrare mai rapidă în jocuri și bineînțeles, mai multe jocuri cu DLSS.
  • Opțiuni customizabile – DLSS 2.0 oferă utilizatorilor 3 moduri de calitate a imaginii – Quality, Balanced, Performance – care controlează rezoluția de randare internă a jocului, cu modul Performance care permite o rezoluție de până la 4 ori mai mare (ex: 1080p → 4K). Acest lucru înseamnă mai multă libertate de alegere în mâinile utilizatorilor și un boost de performanță chiar mai mare.

În această săptămână, MechWarrior 5: Mercenaries și Control se vor alătura lui Deliver Us the Moon și lui Wolfenstein: Youngblood ca jocuri care beneficiază de NVIDIA DLSS 2.0. DLSS 2.0 este de asemenea disponibil de acum pentru dezvoltatorii care folosesc Unreal Engine 4, prin intermediul DLSS Developer Program care va accelera lansarea într-unul dintre cele mai populare motoare grafice.

MechWarrior 5: Mercenaries primește NVIDIA DLSS 2.0 astăzi!

MechWarrior 5: Mercenaries care a fost lansat cu review-uri foarte positive este un joc de tipul BattleTech mech, dezvoltat de Piranha Games și lansat pe 10 decembrie 2019 pe Windows. Este primul joc single player MechWarrior din 2002. Jocul va beneficia de un update grafic prin intermediului patch-ului de astăzi care va lansa tehnologia DLSS 2.0. În MechWarrior 5: Mercenaries, DLSS 2.0 îmbunătățește performanța de la 30% la 75% folosind modul „Quality”, în același timp menținând sau în unele cazuri chiar crescând calitatea imaginii.

Control primește NVIDIA DLSS 2.0 săptămâna aceasta!

 Control va lansa expansiunea intitulată The Foundation și un patch care va face update jocului la tehnologia DLSS 2.0 pe 26 martie 2020.

Cu DLSS 2.0, calitatea imaginii este îmbunătățită semnificativ prin comparație cu algoritmul DLSS de procesare al imaginilor initial folosit în Control. În funcție de placa video, rezoluție și setările de calitate, frame rate-ul poate fi crescut până la 75% în Control.

Articol preluat de pe movienews.ro

Sharing is caring!

Be First to Comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

shares